20. toukokuuta 2014

summertime sadness

Sinne vierähti taas yks kuukausi ilman blogia. Mä oon tehny tosi paljon kaikkee. Vapun vietin Camillan kanssa Joensuussa, meillä oli tosi kivaa käyä kaupungilla. Kahessa viikossa on ollu kamalasti kokeita, nyt on peruskoulun kokeet ohi! Ulkona on jo niiiiiiiin ihanan lämmin, mä rakastan tätä kesäsäätä♥ 
Puoltoista viikkoo peruskoulua jäljellä. Heihei kaikki vanha ja tuttu, tervetuloa kaikki uusi ja tuntematon! Toisaalta lähen oikein mielelläni pois tuolta, mutta toisaalta en haluais lähtee, koska kaikki jää kumminkin tänne. Kesälomaki alkaa ja mulla on ihan kamalasti suunnitelmia, mun kesä menee ihan liian nopeesti, tiiän sen jo nyt. Huomisesta eteenpäin kaks viikkoo ilman konetta, joten kahteen viikkoon ei ainakaan tule postausta. Pari puhelinkuvakollaasia, niin pääsette enemmän mun elämään. 
1. Camillan kanssa Joensuussa♥ 2. Selfieeee 3. Käytiin Jupon kanssa kuvailemassa joutsenia, niistä pari kuvaa myöhemmin! 4. Äitienpäivän asu.
1. Syömässä kiinalaisessa äitienpäivänä♥ 2. Saatiin Oonan kanssa meiän seinämaalaus koulussa valmiiks! 3. Rusketuin puolessa tunnissa tuon verran.. 4. Olin menossa maalaamaaaan, swaggy.
1. Soutelemassa lauantai-iltana ja Löllis ei suostunu kuvaan. 2. Sunnuntaina Henrin kanssa järvellä ottamassa aurinkoo. 3. Maanantain outfit. Rakastan tuota yhdistelmää. 4. Uusia Arizonia maisteltu Rauhalahden laiturilla Kertun, Jupon ja Camillan kanssa♥ 

Hyvää kesää kaikille, toivottavasti saatte hyvät todistukset! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristäs mun päivää! :)