17. tammikuuta 2015

This is the new beginning of something great

Kuten varmaan monikin teistä on huomannut. Mun innostusta tätä blogia kohtaan ei ole enää ollenkaan. Tää tulee olemaan viimeinen postaus, jonka kirjoitan tänne. Oon nyt puol vuotta ollut kirjottamatta, oon meinannu aina alottaa uudestaan, mutta sitten se on vaan jäänyt. 
Nyt mä kuitenkin ajattelin ottaa itteeni niskasta kiinni ja tein kokonaan uuden blogin. Sen nimi on sama kuin tämän, koska tykkään tosta lausahduksesta niin paljon. 
En poista tätä blogia, koska haluan säilyttää tätä itselläni ''muistona'', josta voin katsoa vanhoja kuvia.
Jokainen jota mun kirjoitukset vielä meinaa kiinnostaa niin voi mennä katsomaan mun uutta blogia tästä. Toivottavasti nähdään siellä! :)

Kiitos vielä kaikille, jotka kulki mun mukana tän blogin puolella. Kasvoin tän blogin aikana niin paljon, että en osaa edes kuvitella. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristäs mun päivää! :)