24. maaliskuuta 2014

my head's under water but I'm breathing fine

Mun pitäis lukee kemia kokeeseen, eikä istua koneella. Mun motivaatio koulua kohtaan on hävinny nyt ihan kokonaan. Mieluummin löhöilisin vaan kotona ja ei tarvis stressata mistään. Kaks kuukautta peruskoulua jäljellä. Nyt pitäis panostaa. Ehkä tää tästä vielä paremmaks muuttuu.
Toissa viikonloppuna vietin aikaa ulkona, hypyytin koiriakin pitkästä aikaa ja ne oli ihan innoissaan. Viime viikko meni onneks nopeesti. Viikonlopun vietin Joensuussa. Lauantaina olin koko päivän kaupungilla Aten ja Jannen kanssa, perjantain ja sunnuntain oikeestaan vietin bussissa istuessa. 
Warning! Kuvat on tosi huonolaatusia, koska en voinu laittaa niitä Flickrin kautta, koska se ei ilmeisesti halua toimia. 
1. Maailman parasta suklaata ♥ 2. Harjoittelin kerran ruotsin kokeeseen. Ei oo muuten koskaan menny ruotsin koe niin hyvin! 3. Selfieeee 4. Kävin juoksemassa yksi kaunis päivä.
1. Mun viimesetki Greyn Anatomiat tuli postissa! Lovelovelove♥ 2. Läskilife 3. Mut käskettiin ulos, joten menin parvekkeelle. 4. Kävin toissa vklp luistelemassa. Se oli aika pelottavaa ku ihan peilikirkas jää ja siitä näki osittain läpi..
1. Edelleen luistelemassa. 2. Joensuuhun menossa -selfie. 3. Ihana pedari-ilme mulla. 4. Karttulassa on niiiiin paljon lunta! 
Löllis Nuppu muistuttaa tässä vähän Dumboa. 

Nyt en sentään ollu kuukautta poissa blogin puolelta, woopwoop edistystä! Aurinkoista tätä viikkoo! :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristäs mun päivää! :)