4. huhtikuuta 2014

my baby shot me down

Pitkästä aikaa taaaas. Mä vihaan itteeni, koska en saa ikinä aikaseks mitään. Blogiin on ollu kuviakin jo valmiina about viikon verran, mutta ne ei oo koskaan päätynyt tänne asti. Ja nyt kun mä katon niitä niin ne on ihan turhia. Mikä mua vaivaa?
Saatte kuitenkin taas puhelinkuvakollaaseja, koska niistä näkee kaiken mitä mä oon puuhaillu.

Teksti ei luista kyllä enää yhtään. Haluaisin kuitenkin avautua lyhyesti yhdestä asiasta, joka häiritsee minua suuresti. Jos kyseinen opettaja tämän lukee niin terveisiä vaan sulle ;) Eli siis tiistaina koulussa yksi nimeltämainitsematon opettaja valitti mulle mun pukeutumisesta. Mulla oli siis päällä semmonen paita, jossa lukee ''fuck fashion'' ja sitte siinä on semmonen ''keskari''. Maanantaina mulla oli paita, jossa luki ''I will not keep calm fuck off''. No, sitten tiistaina kyseinen opettaja huomasi tämän toisen paidan ja sano, että ''minä voisin käskeä sinua kääntämään paitasi väärinpäin, koska tällä tavalla ei voi kouluun pukeutua''. Siis suoraan sanottuna; mitä helvettiä?! Mun mielestä opettajilla ei oo minkäänlaista oikeutta puuttua oppilaan pukeutumiseen. Tais tää opettaja ottaa henkilökohtasesti mun paidat ;) 
1. Mä ja pikkukissa Salla ♥ 2. Maistettiin tommosia macaronsseja (XD), hyi ne oli kauheita. 3. Olipa kerran hauska perjantai-ilta w/ Camilla♥ 4. OOHHHH, lovelovelovelove♥
1. Spice Icessa jäätelöllä. 2. Tulossa shoppailemasta. 3. Uusia vaatteita, FUCK FASHION. 4. Oon ehottomasti vaimoainesta.
1. Synttärilahja kavereilta. Fuck the fitness feel the fatness. 2.&3. Rinsessa 4. Paljon pinkkiä ♥
1. Selfie. Näin vaihteeksi. 2. Menossa hammaslääkäriin. 3. Rakastan Sallan kuonoo en vaan tajua se on niiiin söpö :'D ♥ 4. Tulossa hammaslääkäristä, raudat kaunistaa nyt siis mun ylähampaita. 

Hyvää viikonloppua :) 

4 kommenttia:

  1. Mitä ihmettä eihän opettajilla oo MINKÄÄNLAISTA oikeutta puuttua oppilaan pukeutumiseen ???!!

    VastaaPoista
  2. Itse asiassa opettaja voi puuttua oppilaan pukeutumiseen, jos pukeutuminen on epäasiallista (loukkaava, sisältää kiroulua tms.) Eli tässä tilanteessa tämä meidän rakas tiedän-kyllä-kuka opetajamme olisi voinut vaatia sinua kääntämään paidan ympäri/poistamaan paidan. Ehkä hieman typerää, mutta totta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mikäs sen ihanampaa kun minä ilman paitaa koulussa <33

      Poista

Piristäs mun päivää! :)